« :( | メイン | need miracle xD »

2010/04/07

コメント

フィード コメントフィードを購読すればディスカッションを追いかけることができます。

aishitsuzukeru

Well, they didnt sing it at kokuritsu at all....

But they did sing it in domes!!!  idk why it wasnt included in the dome digest!!!  It made me sad cuz I really liked the atmosphere of the song... the dance and everything. soooo cute!

namchu

yeah! i didnt know that boku ga boku no subete only being sung at dome concert,..  i really like the animation at the background of the song, so cute and so much love between the animals xD well, but at least "my girl" is included :D

aishitsuzukeru

yep, only domes.... the set lists were a bit different.

And the My Girl from Nagoya was sooo funny!  I am glad they used that one.

さくら いいよ♥

they didn't sing 'still' too.
it's my fave sakurap in their con =(

この記事へのコメントは終了しました。